Recentele discuții între Firefox și Brave au scos în evidență divergențele dintre cele două browsere în ceea ce privește confidențialitatea utilizatorilor. Mozilla, compania din spatele Firefox, a publicat un articol pe blog în care a criticat Brave, sugerând că funcția sa de blocare a reclamelor poate provoca probleme pe anumite site-uri și că Brave obligă utilizatorii să facă modificări frecvente. Mozilla a mai susținut că Brave încurajează folosirea propriului motor de căutare, dar utilizatorii pot accesa alte motoare de căutare din setările aplicației [1]
Ca reacție, Luke Mulks, VP de operațiuni comerciale la Brave, a răspuns pe rețeaua X (fosta Twitter), numind afirmațiile Mozilla „acrobații mentale” și criticându-i pentru ceea ce a descris ca propagandă. Mulks a susținut că datele recente de la PrivacyTests arată că Brave oferă o protecție mai bună a confidențialității decât Firefox. El a mai subliniat că blocatorul de reclame Brave este actualizat constant și că Firefox acceptă bani de la Google pentru a păstra motorul de căutare Google ca implicit, ceea ce, în opinia lui Mulks, contrazice declarațiile Mozilla privind etica lor „în interesul utilizatorilor”. [2, 3]
Surse:
Comentarii
Trimiteți un comentariu